A korábbi években az ügyfelek kérésére azt a gyakorlatot alakította ki az adóhivatal, hogy amennyiben az eBEV rendszer által küldött elfogadó/elutasító nyugta „értesítés”, akkor a bizonylat befogadásáról vagy elutasításáról szóló értesítést a benyújtó személyen kívül valamennyi, a NAV képviseleti nyilvántartása alapján eljárni jogosult személy megkapta, meghatalmazottak és törvényes képviselők egyaránt. Ez a rendszer azzal az előnnyel járt, hogy egy esetleges elutasítás esetén nemcsak a benyújtó személy, hanem bármely más arra jogosult tudomást szerezhetett pl. a fel nem dolgozott bevallásról, és intézkedni tudott.
Tekintettel az adatvédelmi elvek szigorítására a NAV módosította a benyújtott elektronikus űrlapokkal kapcsolatban az eBEV rendszer által küldött nyugták (elfogadó, elutasító, stb.) kézbesítését.
A korábbi gyakorlattól eltérően – amikor valamennyi, az adott ügyben vagy elektronikus űrlappal kapcsolatban eljárni jogosult képviselő, illetve meghatalmazott kapott nyugtát – a jövőben kizárólag a benyújtó személy kap visszaigazoló nyugtát az űrlap benyújtása során használt tárhelyen keresztül.

